Klaar met stage - Reisverslag uit Nyangao, Tanzania van Janet Vries - WaarBenJij.nu Klaar met stage - Reisverslag uit Nyangao, Tanzania van Janet Vries - WaarBenJij.nu

Klaar met stage

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

02 Februari 2018 | Tanzania, Nyangao

Vandaag heb ik mijn laatste stage dag gehad (ik ben van harte welkom nog een keer terug te komen) en ben met vlag en wimpel geslaagd voor deze stage. De laatste paar weken tellen zwaar, dat bleek. Gelukkig heb ik de afgelopen weken heel veel steun gehad aan mijn huisgenootje. Samen een weekendje naar Mtwara geweest en ook in huis is het erg gezellig.

Vorig weekend ben ik op zondag naar de Ndanda spring geweest. Erg mooi om te zien maar wel een hele lange en warme wandeling.

Vorige week ben ik samen met mijn begeleidster een paar uur bij de nursing school van Nyangao gaan kijken. De studenten hadden helaas geen les toen ik er was maar ik heb wel een rondleiding gekregen en afgescheid van ze genomen.

Ik ben ongelovelijk benieuwd hoe ik het ga vinden om weer terug te zijn in Nederland en bijvoorbeeld uit de kraan te kunnen drinken, een supermarkt om de hoek te hebben en weer zelf eten te moeten gaan komen maar voor het zover is komen eerst zondag papa en mama hier naartoe en gaan we nog 2 weken vakantie vieren.

Liefs Janet

  • 02 Februari 2018 - 13:50

    Mirel:

    Topper!! Geniet ervan!! En tot de 17de!!xx

  • 02 Februari 2018 - 15:07

    Wim Jannie:


    halllo Janet.je laatste werkdag daar!!.gefeliciteerd met je afgeronde stage, en met een heel mooi
    resultaat. zo kun je terug komen in Nederland,waar het luxe leventje je weer wacht.je zult zeker heel veel terug denken aan de mensen, en het leven daar. ook hier zal het weer even wennen zijn.
    eerst nog even met pa en ma leuke dingen doen,ze staan te popelen om te komen.veel plezier met elkaar.
    Janet goede terugreis gewenst van ons!! hartelijke groeten en een knuffel van opa oma

    p,s

    fijn dat je zoveel verslagen hebt gestuurd

  • 02 Februari 2018 - 16:34

    Ad:

    Gefeliciteerd, ervaring rijker!
    Geniet nog even van de warmte en de mooie standen, en alvast een goede terug vlucht (nu niet alleen ;-)

  • 02 Februari 2018 - 17:17

    Pien:

    Enjoy! You made it!!!!!

  • 03 Februari 2018 - 06:39

    Ton Van Kessel:

    Habari gani, Janet?
    Geweldig, you made it. Het zal even moeilijk zijn om afscheid te nemen, maar je krijgt weer nieuwe uitdagingen! Enjoy, en fijne vakantie!
    Kwa heri sana! TPH


  • 04 Februari 2018 - 13:53

    Dieuke Joosten :

    hoi Janet,

    Wooh!! Wat fijn dat je je stage zo goed is gegaan. Nu lekker genieten van je vakantie. En inderdaad het zal gek zijn om weer in nl te komen. De wegen zo netje, in de supermark 20 verschillende pakken sap. veel plezier de laatste dagen in tanzania.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janet

Hoi! Ik ben Janet. Ik ben 21 jaar en studeer verpleegkunde in Utrecht. Voor mijn afstudeerstage ga ik een half jaar naar Tanzania om daar in een ziekenhuis te werken. Via deze blog zal ik mijn ervaringen met jullie delen en kunnen jullie mij volgen gedurende mijn stage. Liefs, Janet

Actief sinds 10 Sept. 2017
Verslag gelezen: 505
Totaal aantal bezoekers 8787

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 17 Februari 2018

Stage in Tanzania

Landen bezocht: