Visum - Reisverslag uit Nyangao, Tanzania van Janet Vries - WaarBenJij.nu Visum - Reisverslag uit Nyangao, Tanzania van Janet Vries - WaarBenJij.nu

Visum

Door: Janet

Blijf op de hoogte en volg Janet

29 November 2017 | Tanzania, Nyangao

Ik ben deze week weer in Dar es Salaam geweest voor mijn visum, ik heb nu betaald en de bon mee gekregen, hiermee kan ik over 2 weken mijn visum ophalen. Ik blijf heen en weer reizen dus, hopelijk is de volgende keer de laatste keer en kan ik dan tot februari in Nyangao blijven.

Ik zou eigenlijk pas zaterdag naar huis gaan maar heb besloten vandaag al weer terug te gaan omdat ik zo snel alweer terug moet. Ik heb op dit moment 2 huisgenoten waar ik niet zo goed mee samen kan maar gelukkig gaan zij zaterdag weg.

Sinds ik op de mannen afdeling sta heb ik een hele leuke begeleidster gekregen. Een Tanzeniaans vrouw die goed Engels spreekt en afgestudeerd verpleegkundige is. Zij helpt me erg goed met alles en legt alles wat ik niet slap uit. Dat heb ik hier nog niet eerder zo gehad en geeft een heel fijn gevoel.

Vorig weekend ben ik een weekendje naar Mtwara geweest, dit is na de grootste stad in de buurt van Nyangao, ik heb in een heerlijk resort gezeten waar ik de hele dag in de zee heb gelegen en langs het strand heb gewandeld. Leuke nieuwe mensen ontmoet waar ik contact mee heb gehouden en mijn energie level was weer even opgeladen.

Als ik mijn visum binnen heb zal ik weer een update sturen met of het dan eindelijk gelukt is.

Groetjes Janet

  • 29 November 2017 - 15:18

    Wim Jannie:

    hoi Janet. wat een mooi bericht van je. zo komt alles toch nog op tijd klaar. heerlijk dat je zo fijn aan
    het strand hebt gelegen, het is hier koud en misti,geniet van het mooie weer daar.
    als je in Febr terugkom, heb je een lekker kleurtje,
    fijn dat je nu weer een goede collega hebt, die je veel kan leren.
    veel plezier met je werk. we wachten op het volgende goede bericht.
    hartelijke groetjes opa oma

  • 29 November 2017 - 22:26

    Els Waijers:

    Gelukkig Janet, dat je toch nog wat langer kan blijven doordat je, weliswaar met veel moeite, toch iets van een visum kon krijgen!
    Fijn dat je op je werk ook goeie hulp kreeg!
    Ga je nog samen met Salum iets meer doen? Safari in het noorden?
    Succes met alles enne... geniet vooral van al deze ervaringen en van dit mooie land!
    Lieve groet! Els

  • 02 December 2017 - 12:41

    Pien:

    Janet het is hier KOUD! Dus geniet maar dubbel van de warmte.

  • 02 December 2017 - 17:50

    Ton En Piet Hein Van Kessel:

    Hoi Janet, je stuurt fraaie foto’s. Geniet maar van de leuke dingen, dan valt het lastige wel weer mee! Toen wij in 1977 naar Dar es Salaam vlogen, verbleven wij in een leuk resort in Bagomoyo. Toen wij onze auto konden ophalen, een kleine week later, zijn we meteen naar Mbeya gereden! De wegen zullen nu wel beter zijn! Succes met je mannenward en tot de volgende keer. De winter begint hier nu een beetje!

  • 04 December 2017 - 22:36

    Rosi:

    Leuk om weer te lezen dat het met je goed gaat! Gaat zo door

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janet

Hoi! Ik ben Janet. Ik ben 21 jaar en studeer verpleegkunde in Utrecht. Voor mijn afstudeerstage ga ik een half jaar naar Tanzania om daar in een ziekenhuis te werken. Via deze blog zal ik mijn ervaringen met jullie delen en kunnen jullie mij volgen gedurende mijn stage. Liefs, Janet

Actief sinds 10 Sept. 2017
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 8821

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 17 Februari 2018

Stage in Tanzania

Landen bezocht: