Visum binnen! - Reisverslag uit Nyangao, Tanzania van Janet Vries - WaarBenJij.nu Visum binnen! - Reisverslag uit Nyangao, Tanzania van Janet Vries - WaarBenJij.nu

Visum binnen!

Blijf op de hoogte en volg Janet

20 December 2017 | Tanzania, Nyangao

Gister kreeg ik een telefoontje van een vriend van me, en arts is in het ziekenhuis, die toevallig bij de immigratiedienst in Lindi was dat mijn visum binnen was en dat ze wilde dat ik die zo snel mogelijk op zou halen, het liefst dezelfde dag nog. Nou is Lindi met de auto iets meer dan een uur rijden met met een busje ben je 2 uur onderweg, het was dus echt niet mogelijk gister nog op en neer naar Lindi te gaan. Gelukkig gingen ze er ook mee accord dat ik vandaag zou komen wat nogsteeds niet ideaal is want morgen en vrijdag rijd er gewoon een auto van het ziekenhuis laat Lindi maar dat was echt te laat voor ze.

Ik ben vandaag dus naar Lindi geweest en heb hem (eindelijk) gekregen! Ik kan nu dus als ik zou willen tot 7 december 2018 hier blijven of onbeperkt het land in en uit.

Hele fijne feestdagen gewenst voor iedereen in Nederland en alvast een gelukkig Nieuwjaar!

Liefs Janet

  • 20 December 2017 - 12:03

    Mirel:

    Super meid!!!

  • 20 December 2017 - 12:51

    Daggie :

    jaa eindelijkkk

  • 20 December 2017 - 14:30

    Els Smulders-Waijers:

    g\Geweldig wat fijn voor je Janet! Nu kun je toch langer blijven en wat meer van Tanzania zien! Gefeliciteerd! Gelukkig goed afgelopen!
    Werk ze nog een tijdje en geniet daarna maar lekker!
    Fijne feestdagen en een mooi 2018!
    Els

  • 20 December 2017 - 16:54

    Wim Jannie:


    O wat fijn Janet, dat alles nu in orde is. nu kun je inderdaad nog langer blijven als je dat zou willen.

    eerst dit maar af maken,en dan kun je weer nieuwe plannen maken.

    een mooie jaarwisseling daar, en veel geluk gewenst voor 2018.

    groetjes, en knuffels van opa oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janet

Hoi! Ik ben Janet. Ik ben 21 jaar en studeer verpleegkunde in Utrecht. Voor mijn afstudeerstage ga ik een half jaar naar Tanzania om daar in een ziekenhuis te werken. Via deze blog zal ik mijn ervaringen met jullie delen en kunnen jullie mij volgen gedurende mijn stage. Liefs, Janet

Actief sinds 10 Sept. 2017
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 8811

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 17 Februari 2018

Stage in Tanzania

Landen bezocht: